Tazehamiss44 Bebeğim ayın 10 da tam bir yaşına girdi geceleri uyumuyor dıyebiirim çok sık uyanıyor yanımda uyutuyorum bu arada ağlıyor emzirip uyutuyorum tekrardan uyudu dıyorum yine uyanıyor böyle durumda olanlar var mı yardım lütfen 😍
BENOYLEUYGUNGORDUMM Tazehamiss44 var tabi ama geçici süreç sabırlı ol 15 aylık olacak arada benim bebeğime de geliyorlar. Hatta sabahlara kadar arabayla şehrin içinde gezdiğimizi biliyorum. Doktor büyüme atakları geçici süreç bunlar demişti. Sabrediyorum işte geldimi gitsinler diye:)
BENOYLEUYGUNGORDUMM Tazehamiss44 ben rahatım bakıldığın da yani doğum yaptım ne kendimi lohusa psikolojisine soktum ne başka bilet şuanda da öyleyim geçeceğini bildiğim için daha sakin kalabiliyorum. Ama eşimin de hakkını yiyemem bu konuda geceleri bebeğimize o bakar hep. Geçecek sadece sabır🌸