TugcenurLina Merhaba anneler kızım 14 ay 10 günlük. Artık aşırı bağımlılık gece uyku sorunları iştahsızlık zayıflık demir eksikliği nedenlerinden emzirmeyi sonlandırmak zorundayım tavsiyeleriniz nelerdir birde devam sütüne başlamalı mıyım
Mery103 TugcenurLina ben sirke sürmüştüm yoksa asla bırakmazdı aşırı bağımlıydı çok kolay bıraktı zorlamadı beni
evin34 TugcenurLina aynı durumdayız benim kızım da 14 aylık bugün doktor bana sonlandır dedi çünkü asla bişey yemıyor
TugcenurLina Mery103 sirkeyi forumda görüp denedim sabah, ama bana mısın demedi 😂 bir de nar ekşisi görmüştüm onu sürdüm meme artık uf olmuş dedim her istediğinde, emmek istemedi yaklaşmadı şimdi ilk memesiz uykuya geçişi yaptık inşallah zorlanmadan alışır 🤲🏻