Merhaba sevgili anneler daha önce buraya defalarca yazdım bebeğim her 15dk her yarım saatte bir uyanıyordu. Yaşını geçtikten sonra her saat başı uyanmaya başladı ve çok nadiren 2 saat falan uyuyor. Kan değerleri normal, her şeyi normal. Bu gece 12de uyanıp 3 e kadar kucağımda oturdu ve çığlık atarak ağladı. Genelde de her saat başı uyanıyor çığlık atarak. Sorum şu; sizce tüm bunların sebebi nedir? Diş demeyin çünkü bu çocuk 20 aydıe her gün diş çıkartmıyor. Diş olsa ayda bir hafta uyumaz 3 hafta uyur. Başka neden olabilir sizce? İşe başladım uykusuz bir şekilde gitmek beni çok yıpratıyor artık 😞