aselkus09 Elfmom1234 temiz cnm. Hemde tertemiz. Idrarda dikkat edeceginiz lökosit en onemlisi eritrosittir. Bilginiz olsun
hilal139120 Elfmom1234 pH düşük 7 nin üzerinde olmalıdır pH düştükçe vücut asit demektir ve hastalıklara açık hale gelir. Vücudumuzu alkali kilmamiz gerekir benimde düşük geldi bu sefer. Geçmiş olsun
Elfmom1234 aselkus09 merhaba aklıma bir şey takıldı sormak istedim, bugun sonucları doktora gösterdik idrar yolu enfeksiyonu var denildi antibiyotik yazdı hangi degerden anlaşılıyor
hilal139120 Elfmom1234 yani pH düşüklüğünun bi çok sebebi var sağlıksız beslenme hareketsiz yaşam, ilaclar ( en tehlikelisi antibiyotikler) her türlü kimyasal temizlik ürünleri vs vs
Elfmom1234 hilal139120 9 aylık kızımın sonucları bu, antibiyotik hiç kullanmadık tereddüt ettim, teşekkür ederim 🤗