mom97X her bebekte olmuyor atak. Ama 4-6 ay arası genel olarak biraz zor bir dönem. Benim bebeğimde uyku gerilemesi gibi net atakta diyebileceğim hareketler olmadı. 4. Ayla birlikte algıları açıldı merakı arttı ama vücudu istediklerini yapmasına müsade etmiyordu. Etrafına bakmak keşfetmek istiyor ama ne tam oturabiliyor ne emekleyebiliyor o yüzden sürekli kucakta durmak ve dolaşmak istiyordu. Sırtı yer gördüğü an kıyametler kopuyordu bu anlamda 4-6 ay arası zorladı. Yaşarken zor ama o kadar hızlı geçiyor ki anlamıyorsunuz bile.