hayatg Kızlar 1 yaşında göz muayenesine götürmedim, yarın randevumuz var, sizler götürdüğünüzde nasıl bir süreç oldu, göze damla damlattılar mı
Buket57 hayatg benim kızımda 18 aylık bizde götürücez bir haftaya kadar,bebekken gitmiştik doktorumuz tekrar şimdi gitmeniz lazım dedi gidicez bakalım☺️ o zaman ağlamıştı baya,damla filan damlatıyorlar evet şimdide yine ağlar kesin😔
hayatg Buket57 ya bebekken sadece çocuk doktorumuz bakmıştı, göz doktoruna götürmeye gerek yok 1 yaşında götürürsün demişti, açıkçası damlayı damlatmak istemiyorum, o şekilde bakılır mı acaba
Buket57 hayatg valla bilemiyorum canım,ama damla damlatmadan olmaz sanırım bi de ilk defa gidecekmişsiniz. Keşke bebekkende gitseydiniz aslında yapılması gerekirdi ama doktor bu şekilde önermiş,bende istemiyorum çünkü yıkacak ortalığı ama mecburuz 😔