Sevgili anneler bebeğim 3 aylik olacak yakinda. Ben sigara kullanan bir anneyim linçlemeyin emzirmiyorum alerjik bir bebek oldugu için raporlu mama yiyor. Mesela sabah kahvemi icerken balkona cikiyorum onu oyun halisina falan birakiyorum ve camdan takip ediyorum kendi halinde takiliyor gayet de mutlu gorunuyor ama onu yalniz birakmak içime sinmiyor evimin işini bile yaparken onu kendi haline birakmakla kotu yapiyormuşum gibi hissediyorum. Yalniz kalir da travma olusur mu diye 😂 bu ilk anneligim her an onunla olmaya calisiyorum ama beni de zorluyor inanin bunlari yapmiyodum yeni yeni kendi haline birakmaya basladim yoksa ben de hicbir sey yapamiyorum. Bebek kendi halinde takilmali mi içime sinsin mi bana bir akil verin allah askina rahatlayayim 😂