Busramustim kasımda 1 senemizi dolduracağız spiralimle ilk zamanlar normal adet görüyordum sonra 3 güne indi öyle görüyordum düzensizlik olmuyordu , doktorda söyledi taş gibi üstüne de vajinal ameliyat oldum ona rağmen çıkarılmadı kaymadı da şuan ara kanamam oldu hiç düzensizlik yaşamamıştım oysaki burada çok korunma yöntemlerinde anlatırken nazar mı ettim ne yaptım 😂 cağnım spiralim gene de beni her şekilde koruyor kolluyor.