Anneler merhaba oğlum 3 aylık bulunduğumuz yerdeki doktora gittik ve sedasyon ile uyutacağını o şekilde yapacağını söyledi ama söylerken de riski var dedi antibiyotikten bile adam ölüyor sen burdan çıkıp evine giderken bile basina bisey gelebilir dedi benim çevremde bi kac kişi de başka şehir de lokal olarak yaptırdı bebeğimin uyuması beni korkutuyor sizler nasıl yaptırdınız hangi ayda ve nasıl yaptırdınız lütfen beni bilgilendirirseniz çok sevinirim bir anne olarak korkuyorum riskten bahsedince