bkseda Dışarda öyle gözüküyor alışık olmadığımız için ben hep kızıma hep süperstar giydirirdim son zamanlar ondan aldım artık kızım süperstarları giymiyor artık şaka gibi ama ayakkabından konforuna diyecek yok asla kaymıyor yumuşacık bize göresi yoktu olsa kendime alacaktım 😍 Adidas’ın en konforlu ayakkabısı net 🥳