aybarsbebekk ben de eline çok veriyorum, salatalık, kabak, havuç, brokoli, muz vs vs ama sadece salatalığın iç kısmını emiyor 😁 aslında dişi var ama koparıp çıkarıyor. Yoğurdu bi kaşıkla yiyor, onu da en fazla 7-8 mama kaşığı ama kaşığı da kendi tutup ağzına götürmek istediği için yarısını da etraf yiyor😂