Arkadaşlar çok baktım ilk adim ayakkabısını vicco aldm ama bot için kararszm viccolar 1500 falan lcwden çizme tarzı botlar var ya da normal botlar kuponla çok uygina geliyor alan var mı acaba bende lcw mi alsam rahat yürür mü diye düşünüyorum. Yani yaz mevsimi için çok para verilir ama kışın çok yürümeyecek belki avmlerde falan kullanacaz diye de çok para vermek istemiyorum yanlış mıyım lütfen fikir verin