Kızlar kızım 2 yaşında yaklaşık 1 ayı geçkindir yemek yeme problemi oluştu asla bişey yemek istemiyo sevdiği şeylerde dahil. İlk başlarda geçicidir dedim diştir dedim dönemseldir ama yok. Geçmediği gibi artarark devam ediyo. Yemin ederim dün hiç bişey yemedi desem yeridir saat kaç oldu hala yemiyo. Vitamin eksikliği vs de hiç bişey yoktu 2 yaş kanında onun öncesinde güzel yiyordu. Ağlama krizine giriyo yemeği görünce binbir türlü bahane buluyo. Yok yemeğini bebeğine yedircekmiş yok su içicekmiş artık çıldırmak üzereyim. Nolur akıl verin düzelir mi içimi rahatlatın dün ağlamaktan gözlerim şişti sabah kalktım gözlerim balon gibi. O yemeyince bende yemek istemiyorum artık hiç iyi değilim