Hepinize iyi günler ben on yıl sonra anne oldum tüp bebekle pcos hastasıyım yıllardır adet düzensizliği ile mücadele ettim düzelmedi sezeryanla doğum oldum 3 defa her ay aynı gün adet oldum düzene girmişti bu ay gecikmem oldu 4 gündür sizce gebelik var mı pcos iğlesmiyor mu yaa yada bu durumu yaşayıp gebe kalan var mı şimdiden cevap için teşekkür ederim ❤️