Dün gece biz de eşimle bu konuyu konuştuk. İnsanlar nasıl bu kadar saf kötü olabiliyor aklım almıyor. Her şey aldı başını gidiyor gerçekten kadın cinayetleri, çocuk cinayetleri, insanların durduk yerde birbirine saldırmaları, küçücük masum kedilere işkence edip videosunu çekip paylaşanlar falan var. Tüm ailem için korkuyorum dışarıya çıkmaya çok korkuyorum eşimi her gün tembihliyorum kimseyle münakaşaya girme ortalık deli dolu diye.