Merhaba bebeğim 2 aylık olmak üzere meme mama şeklinde ilerliyoruz. Netten baktığımda 120 cc mama içermiş 2 aylık bebeler mesela ben 60 veriyorum karnı şişiyo kendi sütümde öyle çok çok yok gibi 120 versem midesi büyür bu sefer benim süt az gelir doyurmaz daha çok amma vermem gerekmez mi ? Yine de 120 mi yapmam lazım ayına göre