DS123 kizim 10 aylik oldu,8,5 ayinda dis cikardi ilk o gunden beri bisi yememek icin cok direniyor.İlk 6 ay gbi sadece anne sutuyle devam ediyoruz.Gun icinde az da olsa faydali bisiler yedirmeye calisiyorum ama cok az az yiyor.Ben isteyken bile aciksa da cok zorda kalmadikca yemiyor.Disler bi cikmaya baslayinca cogu bebis boyle oluyormus.