annekadin21 nursnmh yok yapmadım ama bi ara böyle kötü gaz yapiyordu. Anlıyorum ki o gün kaka yapacaktı. 2 günde 1 falan yapiyordu. Ya da pırt yaptığında öyle 10 15 dk ya kaka yapıyordu.. yani onun habercisi gbi bir şeydi. Sonra birden gecti.