Sabah uyandığımda oğlumu yanımdan kaldırıp kucağıma aldığımda kan pıhtısına benzer yumuşak şeyler gördüm çocuğun yattığı yerin altından çıktı ama hiçbir yeri kanamıyor ondan ve benden gelmediğine eminim ki 5 aylık bebeğim bende robot gibi yatıyorum o yanımda olduğu için sağ sol bile dönmem kan lekesi gibi lekeler eşimin yastıgında görüyordum hep ama heralde burnu kanamış falan diyorduk anlamıyorduk şimdi böyle görünce çok korktum bu arada yatağımda bebeğim ile ikimiz yatıyoruz eşim sabah erken kalkıyor bebeğimde en az 3 e kadar devamlı uyanır ağlar uyumaz o yüzden yatakta sadece bebeğim ile ben varız nasıl olabilir böyle bir şey 1 aydır eve kimse gelip gitmiyor çarşafları da önceki akşam değiştirdim evi süpürmüştüm biryerden gelmiş olamaz