hilalinde1 Arkadaşlar 9aylık bebeğim baya düşük çıktı kanı doktor bu ilacı verdi bundan önce ocean marka kullanıyordum hiçbir işe yaramadı ama dişleri inci gibi kararacak diye çok korkuyorum
kelebegiminannesiyim hilalinde1 bize de FERROZİNC G diye bir ilaç verdi 1 ay kullanmalık. Ama ilk içişinde kusma ve ishal olunca ben geri bırakırdım yarına randevu aldık söyleyeceğiz bakalım ne diyecek
YumukluSucurtaa hilalinde1 biz kullanıyoruz bakalım 1 yaşında bır kere verdim dişlerini parmağımla yıkadım hasta oldu ara verdik bugün tekrar verdim siz diyince dişini yikamadigim aklıma geldi verdikten sonra su icirin ve parmağınızı ıslatarak dişleri temizleyin.
zekob Ayy bu ilacın tadı çok kötü biraz ağır bir şurup demişti doktor bir kere verdim ve çocuğum gün boyunca kustu herkese göre değil demekki bir kere kullandığım için dişinde etki etmedi