ruvala Kızlar bebeğim 7 aylık doğduğunda bu kadar gece uykusuzluğu çekmemiştik geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor zor uyutuyoruz bu aylarda normal mi anlam veremedim ne zamana geçiyor gaz sancısı oluyor kıvranıyor
ruvala İlk dişleri çıktı ama doktor damakları şiş dedi diğeride geliyor olabilir ama bence gaz sancısından uyanıyo çoğunlukla gaz çıkarıyor çünkü
annecibebe ruvala 7 . Ayda gaz sancısı değilde ya ortam sıcaklığı ya diş sancısı uyanmalara sebep olur birde burun tıkanıklığı
ruvala annecibebe ama aşırı derecede ağlıyor bacaklarını kasıyor biraz masaj yapınca gaz çıkarıp rahatlıyor🥹
ruvala MoonCrystal bizim alt iki dişimiz çıktı ama diğerleride geliyo dedi doktor rahatlamadan tekrar aynı sürece girdik Allah kolaylık versin hepimize
annecibebe ruvala Gaz yapacak şeyler mi veriyorsunuz ki mercimek vs doktora sorun isterseniz kontrolünüzde bilemedim gaz sorunu genelde geçiyor çünkü belkide ağladığı için kasılıyordur benimkide ağladığı zaman sıkar kendini
ruvala annecibebe aksine çok dikkat ediyorum ama bilmiyorum doktor gazlı bir bebeğe hiç benzemiyor diyor diştendir diyor
annecibebe ruvala yani 7. Ayda gaz sorunu kalmıyor çünkü dişten olabilir benim bebeğimde diş çıkarmak üzere oda kendini sıkarak ağlar huysuz iluk yapar dişlerdendir sizinkide
ruvala ada92 yaaa yalnız değilmişim ama bizimki 7. Ayla başladı 6. Ayda gece deliksiz uyuyodu anlam veremedim bence diş ağrısına uyanıyo sonra kendini sıkıyo bizde gaz sancısı sanıyoruz
ada92 ruvala Aynı bizimde öle canım mesela 1 de uyanıyor karnını duyuruyorum yatıyorum 1 saat sonra bida ağlayarak uyanıyor sonra gene aynı sabaha kadar böyle devam ediyo
MoonCrystal ruvala bence ikiside değil benim bebeğim 5. Ay başından beri( 8 aylık olacak bir kaç gün kaldı )bu şekilde sürekli uyanıyor neler denedim ama boş
ruvala ada92 aynıyız aynıyız dişleri çıktı mı peki sizin miniğin bizimki calpol veriyorum yatmadan o şekilde uyuyor epey muhtemelen dişten kaynaklı ağrıları oluyor
ruvala Mammamiaa ilk dişleri çıktı fakat doktor damakları şiş dedi diğerleride yakın zamanlarda gelir dedi
ebrulim0 Aynısını yaşıyoruz dün gece gaz sancısı sandım ama kakasını falan yaptı dişten sanırım 7 aylık 🥺