mom97X
Merhabalar ,kızımız da 4 aylık. Saçların gür olmasında etki yok kazıtmanın maalesef. Kazıtınca saç foliküllerin sayısı aynı kalıyor çoğalmıyor. Gür/zayıf saçlar genetiktir. Ha saçlar dökülüyor kafası yarısı saçlı yarısı kel kaldı diyorsanız estetik görüntü açısından kestirin 😀.
Şahsen kestirmek istiyorum ben çünkü bu yerde var bi yerde yok