Xbirisiiiiiii Snm1234 bebeğiniz balık yiyorsa doktorumuz balık yağı önermedi. Zamanında taze yenilen balık en iyisi
Mervearc Ocean multivitaminli iştah açıcı özelliği var portakallı ,kızım iciyo birdaha istiyor tadı gusel balık ağzına sürmüyor bunla destekliyorum.
Mervearc Nurumm12 sabah normalde ac karnına demişlerdi ben kahvaltı sonrası veriorm 1tatli kaşığı veriyordum azalttım 1cay kasigina düştüm. 3yasina grcek eczacı 1tatli k.demisti .valla hicbisi yemiodu nerdeyse memeyide bıraktık suan masallah iyi
rana0234 Benim de 2,5 yasind şu an.Aylar önce doktor vermenize gerek yok,altı ay veriliyormuş sadece demişti bizde bıraktık fakat şişe hâlâ dolu vaziyette neredeyse.Tekrar kullansam birşey olur mu acaba yazık günah çöp olsun istemem.
Atamomsss Snm1234 new life efa tutti furutti önerdi çevrem doktorumuza danıştım bende onu oneriyorum hastalarima dedi onu kullaniyorum tadi güzel severek içiyor oglum 18 aylik bu arada haftada 3 gün 1 çay kaşığı kullaniyoruz.
Mervearc talhacm ya heryerde 1cay kaşığı yazio dedim fazla geliyor heralde.boyu ayakları masallah bayaa buyudu ondanmi bilmem
Leylalyl ikizmom_ evet balık yağları açıldıktan sonra 3 ay içinde tüketilmesi lazımmış. Bunu bana hem doktor hemde eczacı söylemişti. Hatta açıldıktan sonra buzdolabında saklayın demişti birde.
Omtal--momm1 Siz mi doktordan bu takviyeleri istiyorsunuz acaba yoksa o mu öneriyor, oğlum 14 aylık da hiç bu tarz şeyler vermedim merak ettim
Snm1234 Omtal--momm1 ben sordum balık yemiyordu takviye olması açısından kullanmak istedim bağışıklığa da iyi geliyor