Benoyleuygungordum__ Svllo Bende bestıron kullanıyordum ogluma fakat 9.ay kontrolünde degerımız dusuk geldıgı ıcın farklı bir demir ilacı ıle devam edıyoruzz 🙌🏼
Ersoynesli10 Svllo benim bebeğimin değerini hiçbirşey yükseltmedi taki newwitle tanışana kadar biraz dişlerde boyama yapıyor ama bırakınca kayboluyor lekeler yani bence en iyisi bide ferrozincde çok duyuyorum denemedim ama
Leila65 Svllo evet bizde kullandık bebekte demir değeri düşük çıktı farklı demir ilacı kullandık düzeldi
Benoyleuygungordum__ Svllo Kılosunun 2 katı kadar damla kullandım . Su anda Ferrozınc Surup kullanıyorum
Yigit_Yagiz_Moms Bizimkide düşük bestiron kullanıyorum bakalım şişe bitene kadar değerleri yükselmezse başka damlaya geçiçem