Zhra78 Selam kızlar bebeğim 10 aylık son bir haftadır yemek yerken elini ağzına götürüyor içindekileri çıkartmaya calısıyor ve öğürüyor neden sizce
3kedili2bebekli Zhra78 bir kaç güne geçer benimkiler de arada sırada aynısını yapıyor ardından hemen diş geliyor
Hiilyuss Zhra78 belki kızdıysanız veya dikkat çektiğini farkettiyse devam ediyordur umursamayın bırakır
LadyGaddar Zhra78 Ögürme diliyle çıkarma eliyle çıkarma püskürtme gibi şeyleri çoğu çocuk yapıyor Bi müddet sonra duzeliyor unutup yapmıyorlar