vvb ilaçlar için hekiminize danışın. Ben öğlen öksürük farkettim. Akşam doktora gittim. Çay kaşığını geçmesin diye özellikle uyardı beni. Şehirde öyle bir salgın var ki 2 haftada zor iyileşti çocuk. Her hastane kontrolüne gittiğimizde balgam tekrar başlamıştı. Kullanmasam muhtemelen ciğerlerine inerdi. Bebeğim prematüre doğduğu için hiç düşünmeden verdim açıkçası ilaçları, siz yine de doktorunuza danışın.