tontonannesi Kızlar günaydınnnnnnnn 🥰🥰🥰 Benim tesettürlü annelere sormak istediğim birşey var. Evde ne giyiyorsunuz mesela ansızın balkona çıkmanız gerektiği zaman falan zor oluyor mu ? Ya da pencereler açık oluyor yaz günlerinde o durumlarda falan
Nacafa tontonannesi tişört şortla geziyorum. Balkonda pek işim oluyor ama olunca mecburen bir eşofman falan giyiyorum
ikiprensesbebiss tontonannesi evde açık giyiniyorum balkona çıkarsam uzun elbisem var onu direk giyer çıkarım kolay giyiliyor namaz elbisesi gibi bir şey
arya2 tontonannesi evde tişört tayt giyerim kapının kolunda esarbim ayakkabılikta da feracem var lazım olduğunda hemen ferace giyiyorum kolay oluyor
ktnzehra49 evde hep pijama tayt tişört mutfak balkonunda oluyo genelde işim ona öyle çıkıyorum sonra yok ama ön balkonda olursa bi etek giyiyorum üzerime