Ceylan5425 Kaçtane bimi gezdiysem alamadım gelmemişti yada bitmişti karşımdaki bime açılmadan gittim sadece 1 tane tabak gelmiş ti alanlar olarak şanslısınız 😅
ikiaslanannesi Ceylan5425 aşırı gereksiz pahalı. Ben iki çocuk büyüttüm ikisini de hiç öyle mama tabağı MMA kaşığıyla yedirmedim ikisi de her şeyi yiyor ayrım yapmadan
Snowglobe Ceylan5425 bundan 3 seme once setini 160 tl ye almıştım. Ay ne pahalı gelmişti 😂 şimdi 1600 tl olmuş. Bi işe yaramıyo gerek yok almaya emin olın
Esrbruck Ben tesadüfen gittiğim bimde 5 6 tane vardı görmüştüm ama gerekli değil ben e bebekten muadilini almıştım oğluma uzun süre kullanılmıyor ama memnun kaldım
Zeytinpekmez Ceylan5425 bende seti var hiç makineye atmamama rağmen koku yaptı tabağı ki deterjan bile bitkiseldi