Hiilyuss Kızlar göz doktorunuz ne yaptı rutin olarak? İlk yavrumda normal muayene etti. Simdi doğan yavrumda doktor rop muayenesi zorunlu her bebege diyor. Erken dogum olmasa da yaptırdınız mı
gulbahcesi_ Hiilyuss 2 kez göz muayenesi biliyorum 6 aylık ve 9 aylık gittiğimizde damla damlatmışlardı göz bebeği büyütüp bakımışlardı çok kısa sürüyor ama damla damlattıktan sonra bi süre bekliyorsunuz
azicikgobekatalim Hiilyuss rop muayenesi ne bilmiyorum. İlk aylarda göz doktoruna götürdüm damla falan damlatmadı(ben de istemiyodum zaten) ışıkları kapatıp fenerle gözlerine baktı. 1 yaş kontrolünde yine götüreceğiz.
aysegul_my Hiilyuss yok rop muayenesi sadece prematüre bebeklerde oluyor bildiğim kizm 11 aylik biz bir 3 ayllikken muayene olduk o kadar
sencokbiliyon Hiilyuss Rop muayenesi sadece prematüre olan bebekler içindi. Değişmiş mi artık? 3 aylıkken gittik biz normal göz doktoruna. Damla damlatıyor 2 kez. İkisinde de 15-20 dk sonra gel diyor. ışık tutup bakıyor. Bu kadardı sadece.
Hiilyuss azicikgobekatalim ogluma da dediğiniz gibi yapmıslardı simdi kızımda damla falan damlatmak lazım dedi de merak ettim