Sinem01 bende dogum yapali 66 gun oldu.40mdan sonra lekeler devam etti iki gune bir 1 haftaya bir leke geldi kahverengi sonra normal akintiya döndü.simdi iki gündür kirmizi renge döndü asiri gelmiyor ama adet oldum sanirim bide hergun geliyor artik.tam bilemiyorum da canimi skyor bu durum