Doğumdan beri her ay adet görüyorum 3 ay oldu doğuralı geçen ay 4 gün leke oldu sadece ama bu ay 13 gün erken oldu ve kan geliyor bildiğimiz aşırı derecede kasık ve bel ağrım var, doktor emzirirken adet görmezsin demişti ama ben görüyorum yani varmı böyle emzirip adet gören ve kaç gün sürüyor ortalama yani böyle sancılı ağrılı olması normal sanırım