Yaseminnnnnnnnn Merhaba arkadaşlar yaklaşık üç aydan beri her ay muhakkak üst dudağım dolgu yaptırmış gibi şişiyor şuana kadar 3-4 kez şişti bir- iki hafta kalıyor sonra yavaş yavaş geri iniyor neden olabilir?
yo_ca697 Yaseminnnnnnnnn anjiyoödem şiştiğinde alerji ilacı için Allah korusun küçük diliniz de şişebilir doktora gidin ama gidene kadar çıkarsa allerset için