Merhaba kızlar günaydın yaklaşık 3 haftadır kızımda aşırı derecede balgam hirilti ve gecmeyen bi burun akıntısı var artık silmekten burnu hep yara doktora gttik kac sefer fakat ilaç vermedi en son ana sağlık antibiyotik verdi kullandık onuda btti hiçbir düzelme yok bu gribi nasil geçirebilirim yardım edermsniz