sencokbiliyon haydii Ben doğduğundan beri Dalin kullanıyorum. Göz yakıyor diyenlere hayret ediyorum. 4-5 Dalin aldım. Hepsini de denedim kendimde. Asla yakmıyor. Anlamadım ben bu işi? Yakıyor diyenler nereden alıyor acaba ki
anneyimannea haydii üni baby alıyordum ama burda bi şampuanı çok çok ovduler artık onu alıp deneyeceğim arı biobaby
haydii anneyimannea bende gördüm bunu sepete atmıştım Göz yakıyor ve cilt kurutuyormus sepette cikartim
asaf3467 haydii doğduğundan beri sebamed aldım vücudu için de sebamedin vücut losyonunu aldım bebekler içim olanı koca yaz geçti pişmedi iyi geldi vücuduna bebek yağını önermiyor bazı doktorlar bebek losyonu daha iyiymiş
merveabla O kadar ürün kullandım ama en memnun kaldığım ecowell oldu. Saçı uzatıyo besliyo asla göz yakmıyo ve içeriği temiz