seslendiğinde sana bakan, oyunlar oynarken gözüne bakan aktif bi bebekse hiç de üzülme ben yaptım kendime bunu sen yapma. İnternetten bakıp çocuğuma resmen otizm teşhisini koydum 19 aylıktı tabi o zamanda. Doktor odaya girdik seslendi çocuk baktı senle oynar mı dedi evet dedim eline kalem versen bilir mi çizmesi gerektiğini dedi evet dedim. Araba versen sürer mi yoksa amacına uygun olmadan mı oynar dedi sürer dedim. Bi kaç kelime konuşur mu dedi evet dedim. İsteklerini nasıl anlatır dedi elimden tutup önüne götürür neyi istiyosa dedim. Tamam otizm değil tv izliyosa kes dedi. Oğlumda da öyle çırpınma dalma garip parmak hareketleri tekrarlayan hareketler hepsin vardı internette atılanların hepsini görünce otizm olduğuna inanıp günlerce ağladım bide fkdkdkdjhd