Merhaba dünden beri hapşırık vardı bu sabah burnu akmayada başlamış hergün düzenli sabah akşam burnunu açarım önereceginiz başka ne yapabilirim ateşi yok şuan bronşit geçmişi var 2 aylikken birdaha yaşamadık çok sükür ama saglik ocaginami gotursem yoksa acilemi normal muayene randevusu yok