Bebeğim 9 aylık ben üzerini örtmüyordum boğulur kendini boğar endişesi ile. Ancak bugün yarım saatte bi kalkınca üşüdüğünü düşündüm. Kalın bebek battaniyesi vardı onu örttüm. O kadar güzel uyuduki dedim demek ki üşüdüğünden ağlıyormuş. Sizler napıyorsunuz bişey örtüyor musunuz