deniz616161 Gündüzleri hala 2 saatte bir acıkıyor gece 4-5 saati buluyor ama gündüz bu kadar sık normal mi 😄 dışarı çıktıysak ve uyuduysa 3 saati görebiliyoruz ama evde 2 saate bağladı
babymomm07 deniz616161 benimde aynı şekil kuzum 2aylık olduk yeni. tek göğüs 2 saatte bir dediğin gibi gece 4 5 saati buluyoruz.
seyma51 Bence normal. Belki gazı vardır. Ya da yenidoğan döneminde öyle emzirdiyseniz rutin olmuştur artık
babymomm07 deniz616161 benim ilk bebişim o yüzden hiç bilmiyorum ama büyüdükçe zamanda uzar herhalde 😅