Sunaaumer Kızlar 2 kez 3 aylık iğne kullandım 5 aydır adet olmuyorum çok zor oluyor her yerim ağrıyor adet sancısı gibi ama olamıyorum olmak için ne yapsam 3 aylık iğne kullanan var mı