Bebeğiniz kilosu normalse çok sorun oluşturmaz ben 40 na doğru kilosu iyi olunca uyandırmadım doktorlarda diyor kilosu sağlığı yerindeyse uyumasına izin verin diye acıkınca kalkıyor benim bebeğimde öyleydi resmen uyuyordu tabi şimdi çok bozuldu bu yöntem onun için uyku eğitimi gibi bür şey olur doktorunuza danışın öyle yapabilirsiniz ben dokunmadım bende dinlenmiş oluyordum