blairwaldorf Bebeğim doğduğundan beri memeye reddetti ne yaptıysam olmadı çok zor günler geçirdim artık emmediğini kabullendim sağıp besliyorum ama Allahın cezası sağım makinelerinin performansı düşüyor bi süre sonra ilk lansinohla başladım sonra bebebao aldım malzemesi hamur gibi oldu gevşedi çekmiyor 30cc çıkmış kaç kere mastit oldum çok canım acıyor bebeğimi mama ile beslemek istemiyorum daha 2 buçuk aylık elimden geleni yapıyorum ama hem fiziksel hem psikolojik olarak çöktüm artık
Kuzey-isigim blairwaldorf beni de 5 aylıkken bıraktı 22 aylığa ladar sadece sağdım. 2 kez lansinoh aldım ilkinini motoru yandı :) neden sizin öyle oldu anlamadım. Aparatlarını değişririn ,çiftli kullanıyorsnuzz dimi? Sakin olun çok dert edinmeyin gerçekten anlamsızmış ben yeni anladım
3prenses1prenss blairwaldorf yıpratma canım.kendini bu kadar bazen ne yapsan olmaz mama vermek istemiyorum diye dayatma kendine bence kendinde dinlenmen gerek vücudu dinlendir
parssk blairwaldorf Emzirmeniz sizin için daha iyi olur zamanla bebeğiniz alışacaktır benimde bebeğim ilk aylarda kolaya kolay kavrayamadı ama sonradan emmeye başladı makinalar işe yaramıyor ne yazıkki bende kaç defa öastit olmuştum çok kötü gerçekten geçmiş olsun bol bol emzirmeye çalışın pes etmeyin size tavsiyem anne sütü çok önemli 🤍🤍 benim oğlum 3. Ayda bıraktı çok isterdim emmesini en azından 1 yaşına kadar bebek gelişiminde gerçekten çok önemli faktör
HaLe31 blairwaldorf emzirmeyi denerken beyaz gürültü deneyebilirsiniz, anne karnı sesiyle rahatlayıp alabilir, oğlumda meme reddi olduğunda saç kurutma makinası açıp yanında emziriyordum öyle alıyordu, belki işe yarar 🙏
blairwaldorf Kuzey-isigim lansinoh tekli baya bi onla denedim baktım performansı düşük eziyet çekiyorum bebebao aldım iki tane başlarda süperdi zamanla düştü onunda performansı bide pahalı ürünler eşime zırt pırt yenisini al da diyemiyorum çok üzülüyorum artık
blairwaldorf 3prenses1prenss dinlensem bu sefer mastit oluyorum uyuyakalmışım normalde 3 saatte bir sağıyorum bi kalktım iki göğsümde taş gibi olmuş zonkluyor şuan sağmaya çalışıyorum süt çıkmıyor gerçekten çok yıprandım artık
Kuzey-isigim blairwaldorf lansinoh 2 li olan daha güçlü teklisine göre. Onu deneyin. Aman boşverin alsın eşiniz o eziyeti çeken sizsiniz. Kadınlar hep fedakarlık yapsın zaten onları düşünelim. Onlar doğum yapsa neler yaparlardı
blairwaldorf parssk kavrayamama problemi yok direk memeyi istemiyor dilini değdiriyor meme olduğunu anladığı an feryat figan ağlıyor
parssk blairwaldorf siz zorlayın biraz pispis yapın kucagınızda öyle emzirin :) bu durumu doktorunuzda bir danışın isterseniz size doğru yönmelndirmeler yapacaktır
blairwaldorf parssk zorluyorum her gün ama nafile…emzirme danışmanına da gittim biberon aldığı için çok zor dönmesi dedi
parssk blairwaldorf benim oğlumda 3 Aylıkken bir gün çok ağladı dayanamadık bizde biberon verdik o günden sonra birdaha meme emmedi biberona alıştığı için makinalarda sütümü azalttı öyle öyle memeyi kesti daha sonrasında mama alerjisi başladı falan çok uğraşmıştık yani ama en sağlıklısı anne sütü tabikide kimi bebekler hem meme hem biberon kullanıyor ikisinide alıyor ama benim bebeğim almamıştı sadece biberondan içiyordu
aa_360 blairwaldorf hiçte zor değil gözün korkmasın benim bebeğime de göğsüm 2.gun yara olunca tutmadı bende sağdim ve öyle verdim zamanla göğsümü tutmayınca silikon gogus ucu aldım wee baby o markadan al canım en azından göğsünden emer onu tuttu benegim 1 ay onunla emdi ara ara onsuz denedim slmadi dedim herhalde tutmayacak ama pes etmedim bir gün göğsüme sütümü damlattum baya öyle verdim ağzına tuttu 3 gün falan cebellestik şimdi 46 günlüğüz memeden rahatlıkla emiyor öyle ki ben günde 5-6 kez sağardim sütüm de fazla benim tazziklu geliyor hatta sağıma bile gerek kalmıyor bebek emince. Nacizane tavsiyem silikon gogus ucu yumuşak olanlardan al ana onun da çeşiti var . En azından ten tene temas olur sağından daha kolaydı benim için
blairwaldorf HaLe31 ah ah neler denedim ben 40 gün kafayı yeme derecesine geldikten sonra kabullendim zaten artık emmediğini
blairwaldorf parssk bizde de aynı sorun biberondan sonra memeden nefret etti zaten normal tutmuyordu hiç silikonla emiyordu şuan onu da asla kabul etmiyor çok yıprandım ağlıyorum üzülüyorum mastit oluyorum girdabın içinde gibiyim
Aklimideliricem blairwaldorf tam biberona alışan bebekler silikon uçla emiyo diyecektim bunu gördüm vallla Allah yardımcın olsun
blairwaldorf aa_360 silikonla başladık zaten biz her şey yolunda gibi görünürken kilo alımı az dedi doktor mama takviyesi yapmamı istedi şırıngayla veriyorduk sütümü sağıyordum arada onu da veriyorduk ama tükürüyodu sürekli biberona başladık bizde ve silikonu da tamamen bıraktı. Ben her şeyi okudum araştırdım denedim ve geldiğim son nokta zaten bu
aa_360 blairwaldorf anladım canım hayırlısı o zaman sen elinden geleni yapmışsın yıpratma kendini streste bebege geçer. Yapılması gerekeni yapmışsın artık verebildiğin yere kadar anne sütü sagarsin yanına ek mama takviye üzme bundan dolayı da kendini lütfen
suheyla92 blairwaldorf imkaniniz varsa hastane tipi kiralayın. Aylik 2000 mi neydi gecen bi akrabamizdan duydum. En rahat onunla edersiniz
jdjdjf blairwaldorf sorma ya philips acente aldım tek başlıklı jperformansı düşür çekmiyor eskisi gibi beni de gribe sokuyor süt az çıkınca eyvah diyorum sütüm yok sonra göğsümü sıkıyorum sağdığım halde geliyor of