prensesinannesi41 Geri çekilme yöntemi ile ilişki oldu bebeğim 3 aylık olucak korkuyorum ya hamile olmaktan uzun sürdü eşimi darlıyorum sürekli eminsin dimi birşey olmadı diye böyle hamile kalan varmı Biz 2 sene böyle korunduk birşey olmadı ama ne bileyim tam istemediğim zaman olursa diye aklım çıkıyor başka yöntemlerle korunucam artık
Aryast prensesinannesi41 geri çekilme bir korunma yöntemi değildir. Kaldı ki bebeğiniz üç aylık cesaretinize hayran kaldım.🥲 bundan sonra daha dikkatli olun eğer istemiyorsanız. işinizi eşinize bırakmayın daha sağlıklı korunun. İnşallah değilsinizdir
biroglanannesii1 prensesinannesi41 Eee o zaman düzgün korunmalısınız. Geri çekilme korunma yöntemi değil olmadıysa şansınıza olmamıştır. Önleminizi düzgün almalısınız.
bsmnl prensesinannesi41 Biz illa olmasın diye bir derdimiz yoktu olursa olur diyorduk ama illa olsun diye de çaba yoktu geri çekilme şeklinde oluyordu 3.5 yıl bu şekilde hamilelik olmadı ama bir keresinde eşim tam emin olamadı şüphede kaldı derken hamileyim ☺️ ama asla olmasın desem o şekilde devam etmezdim kesinlikle bu bir korunma değil sonuçta.
prensesinannesi41 Aryast evet değil doğru diyorsunuzda 2 sene böyle gitti birşey olmadı biz isteyince bebişimiz oldu. Ona güvenerek böyle yapdık. Ama bebiş olduktan sonra korkmaya başladım bugün hepten bi tırstım bu ay ki adeti atlatırsam inşallah daha etkili yöntemlerle kesinlikle korunucam riske atmak istemiyorum
handoruk Oğlum 2,5 yaşında ve 2,5 yıldan beri bu yöntemle korunuyoruz çok şükür şuana kadar bir gebelik geçmedi başımdan. Ama yine de bir korkunuz var ise de diğer yöntemlerle de korunabilirsiniz
kurabiyevarsimitvar prensesinannesi41 aynı bensin sen ya bebiş 5 aylık benim hala askerlik arkadaşı gibiyiz deri altı implant taktırdım zayıfım diye tutmadı sprial kayar diye korktum iğneler mala çeviriyor diye tırstım şuan yeni 1 haftadır hap’a başladım o da kötüleniyor ama başka şansım kalmadı🥲
Sunaaumer biroglanannesii1 doğru düzgün bir korunma yöntemi yok ya bize zarar veriyor yada Bi yerde patlak veriyor siz neyle korunuyorsunuz
biroglanannesii1 Sunaaumer Ben Doğumdan 40 gun sonra hemen spiral taktırdım(hormonlu). Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım. Spiral, kondom ve geri çekilme yapıyoruz. Bazı zamanlar kondom kullanmadığımız oluyor. O zamanlar bile Yusuf Yusuf oluyorum. Sadece geri çekilme ile korunsam psikolojim bozulur her ay hamilemiyim diye.
Meri-Mel prensesinannesi41 Ya biliyorsunuz ki tabiki hamile kalırsınız küçücük bebeğiniz var dikkat edin lütfen ,sonra pişmanlık ne işe yarayacak 😞
prensesinannesi41 Meri-Mel evet doğru diyorsunuz bu ayki adeti olayım içim rahatlasın sonra başka yöntemler bulucam tırstım bnde
aslikls prensesinannesi41 ikinci çocuğuma prezervatifi ilişkinin ortasında kullanıyoruz diye hamile kaldım. Gerisini siz düşün artık. Yani 2 sene hamile kalmadınız diye şimdi de hamile kalmayacağınız anlamına gelmez. Ha bizim zaten ikinci çocuk fikrimiz vardı büyük oğlum 3 yaşına girmişti o yüzden elhamdülillah rabbim verdi diye mutlu olduk
9793selaam prensesinannesi41 biz 5 sene düşünmedik bebek ve çok şükür oczmn için kalmamıştm .gerçekten çekildikten sonra geleceğini anladığında sorun olmuyor bence .hemen çekilmesi lazım .ve geldikten sonra silip falan devam etmiceksiniz o da bı ihtimal getirir.
aseladaaa Bende geri çekilme ile 16 ay korundum sonra sürpriz bir şekilde hamile kalmıştım. Şuan hap kullanıyorum haptan önce geri çekilme ile 4 5 defa ilişki yaşadık o kadar stres oldum ki anlatamam daha sonra test yaptım negatif cikti ve adet oldum zaten. benim bebegimde 4 aylık spiral taktırmayı düşünüyorum sizde bu ayı atlatıp başka bir yöntemlede korunun çünkü bebeğiniz çok küçük işi şansa bırakmayın ayrıca iki defa üst üste ilişki yaşamakta sıkıntılı peniste sperm kalabiliyor hamile kalma şansı yüksek oluyor buda aklinizda bulunsun
asaf3467 prensesinannesi41 geri çekilme bir yöntem değil ben onunla hamile kalan biriyim başka yöntem deneyin
arven2024 prensesinannesi41 ya oğlum 8 yaşında bu yaşına kadar biz hep geri çekilme ile korunduk hiç bişey olmadı.
kurabiyevarsimitvar Haslanmisbrokoli kullanıyoruz ama güvenim pek yok onlara prezervatif bebekleride vardır😂