Kızlar 3 yaşında bi kızım var ve 3 yaşına girdiği günden beri çok agresif ve sinirli sürekli bize karsı şiddet eğiliminde vurma ıssırma cırmaklama bağırma gerçekten delirmek üzereyim yumuşak davrandım olmadı konuştum olmadı sert davrandım gene olmuyo napıcam ben bu durumu yaşayan varmı artık çevreyede yapmaya başladı sizde durumlar ne nasıl önüne geçebilirim 2 aydır artık çok yoruldum