Kızlar ben yaklaşık 5 yıldır felan özellikle doğumdan sonra ki süreçte çok fazla vücut ağrısı çekiyorum mesela el bileklerim olsun boynum olsun sırtım v.s çok ağrıyor aşırı güçsüzüm yani çocuğumu bile kaldırırken elim kopacakmış gibi hissediyorum biraz da kilom var tabi ama herşeyi geçtim insan poşet taşıyamazmı ben bir poşet taşıyamıyorum elimden kart kurt sesler geliyor omzundan da aynı şekilde poşet 1 kg degildir bile o derece çok garip yani artık anlam veremiyorum bunun için hangi doktora gitmem lazım napmam lazım ?