Kızlar oğlum 26 aylık 3-4 ay oldu odasını ayırdığımız şu 1 aydır özellikle gece yatağına yatırıyorum sabah yerinde bulamıyorum gece sessiz sessiz geliyor tepemde dikiliyor emziğini veril alıyorum yanıma yada yatağına dalıyor ben kendi yatağıma geçiyorum bu sefer sabah bakıyorum bizim odada ya halı üstünde yatıyor ya parkede. Devamlı gece yer değiştiriyor uyurgezerlik böyle birşey mi acaba . Başına gelen var mı