1 yasındaki oğlum 5 gündür ishal, iştah sıfır. Hiçbir şey yemek istemiyor, devam sütünü içiyordu artık onu da içmiyor. Zaten kilosu alt sınırdaydı muhtemelen iyice kilo kaybetti..Çok üzgünüm o yemedikçe ben kahroluyorum, hem yemiyor hem üstüne başına geçirecek kadar kaka yapıyor. Bugün acile götürdük, doktor probiyotik ve çinko verdi. Kullanmaya başladıktan sonra ne zaman geçirir ishali bilgisi olan var mı?