lilanasi Merhabalar anneler, yarın 1 buçuk yaş aşısı için sağlık ocağına gideceğim. aşı ogleden sonra da vuruluyor mu bilgisi olan varmi
arasnads lilanasi bir ağızdan damla iki tane de koldan yapılmıştı çok şükür bir sıkıntımız olmamıştı ben her aşı sonrası ağrı ateş olmaması için calpol verdim duş içinde 2 gün kadar bekledim