Merhaba kızım 3-3,5 aylık bi bebe Havalar da malum biraz serinledi bizde sürekli dışarı çıkmak durumunda kalıyoruz onun için mont ceket vs alıcam ama beden olarak kararsız kaldım yani 6-9 aldığımda sanki kış için fazla büyük gelecek 3-6 baksam bu seferde bebeklerdeki gelişim hızlı olduğu için küçük kalır endişesindeyim bilemediğğmm lütfen help mee 😭