cansutekgul Merhaba kızlar bebeğim 8ay14günlük sadece baaaba diyor ses çıkarıyor ama müzik falan duyunca kendini hareket ettirme sallama falan yok alkış gel gel bay bay falan da yok sizce bu durum normal mi danışmak istedim ilk bebeğim 🥺
nurpinar Benim oğlum da tam sekiz aylık ba ba diyor müzik duyunca kendini sallıyor gel gel bay bay gibi şeyler bizde de yok normaldir heralde etrafımdaki bebekler de aşağı yukarı böyle cansutekgul
gezegenruhum cansutekgul normal ekrandan uzak tutun ayına uygun kitaplar alıp okuyabilirsin bir süre sonra sizden öğrendiklerine göre ses taklitleri yapmaya başlayacaktır.
yasminspars cansutekgul zaten çok erken değil mi yanlış anlamayın bebeğim 7 buçuk aylık mama baba var onun dışında iki elini birleştirip tokalışır gibi sallıyor ama alkış gel gel baybay için erken bi ay gibi
arencansel cansutekgul ahhh benim kızım bu bir ay sonra bir yaş olacağız şarkılara oynama el çırpma bay bay bunları yeni yapıyor her bebeğin dinamiği farklı içinizi rahat tutun öyleki kızım son bir haftadır memeye de baba diyor 🤣🤣🤣