Leylim yani illaki alerji yapacak diye bisey yok tabi ama bizim oyle olunca paylasmak istedim. Amacim kimsenin kafasini da karistirmak degil aslinda. Sonucta rota cok agir seyrediyor. Asi yaptirmayip bebeklerimiz rota gecirse de bir suru problem. En dogru doktorunuz bilir. Zaten alerjik bebek yaptirmayin diyebilir.